Acties:
  • 0 Henk 'm!
[HTC One] Levertijden en Prijzen
[HTC One] Accessoires
[HTC One] Levertijden en prijzen
[HTC One] Problemen en garantie
[HTC One] Ervaringen en Discussie
[HTC One] Rooten & Custom ROM's

nieuws: HTC presenteert nieuwe full-hd-smartphone One

"HTC heeft op een eigen evenement de HTC One gepresenteerd. De smartphone heeft een 1080p-scherm met een diagonaal van 4,7" en draait op een Qualcomm Snapdragon 600-soc. De One moet in maart in Nederland uitkomen en heeft een adviesprijs meegekregen van 699 euro.

Het scherm van de HTC One is het kleinste full-hd-scherm in een smartphone tot nu toe. Door de combinatie van schermdiagonaal en resolutie van 1920x1080 pixels komt het aantal pixels per inch uit op 468, iets hoger dan de 440 ppi van bijvoorbeeld de Sony Xperia Z. De One heeft een unibody -ontwerp van aluminium, waarbij de antennes in de achterkant zitten om het signaal niet te verstoren. Er zitten twee speakers aan de voorkant. HTC noemt het geluid uit de speakers 'BoomSound'. De telefoon is aan de randen 5mm dun en dat loopt op tot een dikte van 9,3mm in het midden. De telefoon is iets groter dan de One X van vorig jaar.

De camera beschikt over een andere sensor dan voorgaande HTC's: elke pixel heeft een groene, rode en blauwe laag; andere smartphonecamera's hebben per pixel maar een kleur, waarbij de foto door extrapolatie wordt samengesteld. Daardoor kan de resolutie omlaag, wat een grotere oppervlakte per pixel mogelijk maakt. De diverse lagen moeten ruis tegengaan en de prestaties onder donkere omstandigheden opkrikken. HTC duidt het dan ook aan als Ultrapixel-camera. En hij heeft optische beeldstabilisatie.

De processor van de One is een Qualcomm Snapdragon 600, een variant op de S4 Pro uit onder meer de Nexus 4. De Snapdragon 600 is een quadcore en heeft dus vier Krait 300-processorkernen, die lopen op 1,7GHz. De gpu is nog altijd een Adreno 320. Het werkgeheugen is 2GB en het opslaggeheugen is 32GB of 64GB. HTC levert de One met Android 4.2, met daaroverheen Sense 5.0. Sense 5 heeft een nieuw homescreen met de naam Blink Feed. Dat is vergelijkbaar met een lijst live tiles in Windows Phone, maar dan op chronologische volgorde. Het dient als een manier om buiten de notificatiebalk om snel te kunnen zien wat er nieuw is op onder meer Facebook en Twitter.

De telefoon meet 137x68x9,3mm en weegt 143 gram.
De One is vanaf 15 maart in Nederland verkrijgbaar. De adviesprijs bedraagt 699 euro."

HTC One

Dit topic is bedoeld om te discussieren over de prijzen van de HTC One...
Losse prijzen, abonnementen, aanbiedingen, acties enzovoort enzovoort :)

De HTC One komt in 4 varianten op de markt,
in twee kleuren en met 32GB en 64GB opslaggeheugen:
pricewatch: HTC One 32GB Zilver
pricewatch: HTC One 32GB Zwart
pricewatch: HTC One 64GB Zilver
pricewatch: HTC One 64GB Zwart

Op de vraag of en wanneer de 64GB versies naar Nederland komen kon HTC me nog niks vertellen...
In Engeland zou eerst de 32GB versie worden gereleased en de 64GB versies zouden daarna volgen.
Over Nederland en andere Europese landen was dus niks te zeggen helaas, waarom HTC, waarom?

Desalniettemin houd ik zelf ook Geizhals.de in de gaten, een grote Duitse prijzenvergelijker.
Want de HTC One 64GB zilver en de HTC One 64GB zwart zijn daar (bij enkele shops) te pre-orderen

Als je een toestel importeert uit bijvoorbeeld Duitsland of Engeland, dan kan deze gewoon bij HTC NL worden aangeboden bij garantiekwesties heeft HTC meerdere malen gezegd, wel zo handig en fijn!

[HTC One] Accessoires
[HTC One] Levertijden en prijzen
[HTC One] Problemen en garantie
[HTC One] Ervaringen en Discussie
[HTC One] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 15-10-2013 18:08 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Ik ben echt benieuwd of HTC nu winkels direct ruim gaat bevoorraden, als ze zoveel marketing erin stoppen hoop ik daar wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben benieuwd wanneer hij ook bij de providers beschikbaar komt, belsimpel en Coolblue zijn vaak duur door hun "Advies verkoop" strategie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik wil hem via verlenging(kan per eind maart) bij Vodafone zelf halen (ik houd van ophalen in de winkel), maar ik vraag me af of ik dat dus nog per huidige abonnementvormen kan krijgen.

Tijd om eens langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 08:19

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Wat een prijs zeg 699 eigenlijk vind ik dat te veel voor een telefoon, maar eigenlijk kan ik me niet inhouden om een pre order te gaan plaatsen. Loop sinds december met een Nokia E7 die ik 2 keer per dag moet opladen. Ik denk voor midden maart de prijs niet zal zakken... (helaas niet eens de 64Gb versie)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnok
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De website van HTC geeft aan "4G LTE only available in select countries", vraag me af of Nederland daar ook bij hoort... zou een leuke 4G Android telefoon zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-05 10:34
onnok schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:32:
De website van HTC geeft aan "4G LTE only available in select countries", vraag me af of Nederland daar ook bij hoort... zou een leuke 4G Android telefoon zijn
Nederland hoort erbij.. In iedergeval Vodafone, KPN en Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 02:52
Klopt, Het is niet zo dat de One in verschillende uitvoeringen wordt geleverd (behalve het aantal GB aan opslag geheugen)

De One zal de komende LTE/4G netwerken van alle Nederlandse providers dan ook gewoon ondersteunen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-05 08:24
Als je hem op pdashop.nl koopt kost hij met ALTIJD 1GB van Vodafone, 2 jaar, verlenging, netto 42,00 euro per maand (alles bij elkaar opgeteld en gedeeld door 24).
Je hebt dan 4GB dataverkeer en 90 belminuten.

Je kan ook REGELMATIG 200MB kopen, dan krijg je 200MB en 90 belminuten, en dan betaal je netto 43,44 euro per maand. :')..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-08-2024
Lennardnl schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:06:
Als je hem op pdashop.nl koopt kost hij met ALTIJD 1GB van Vodafone, 2 jaar, verlenging, netto 42,00 euro per maand (alles bij elkaar opgeteld en gedeeld door 24).
Je hebt dan 4GB dataverkeer en 90 belminuten.

Je kan ook REGELMATIG 200MB kopen, dan krijg je 200MB en 90 belminuten, en dan betaal je netto 43,44 euro per maand. :')..
Toestel komt perfect uit zo in m'n verlengingsperiode... Ik zat me inderdaad ook al af te vragen waarom ze die lagere abonnementen nog aanbieden i.c.m. de duurdere toestellen. Altijd voordeliger om ALTIJD te nemen. Waarom krijg je nu eigenlijk die 3GB bonus? Als ze zo moeilijk doen over geld verdienen, waarom dan "gratis" 3GB aanbieden en onbeperkt smsen...

Wat ik me wel afvroeg voor de pre-order bij smartphoneshop aangezien het gerucht gaat dat vanaf 4 maart de abonnementen van Vodafone worden aangepast: Als ik nu een pre-order zou doen, kan ik dan gewoon het huidige abonnement nemen, ook al komt de telefoon later? Volgens mij teken je in dit geval bij levering aan de deur het contract toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-05 08:24
-aad- schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:51:
[...]

Toestel komt perfect uit zo in m'n verlengingsperiode... Ik zat me inderdaad ook al af te vragen waarom ze die lagere abonnementen nog aanbieden i.c.m. de duurdere toestellen. Altijd voordeliger om ALTIJD te nemen. Waarom krijg je nu eigenlijk die 3GB bonus? Als ze zo moeilijk doen over geld verdienen, waarom dan "gratis" 3GB aanbieden en onbeperkt smsen...

Wat ik me wel afvroeg voor de pre-order bij smartphoneshop aangezien het gerucht gaat dat vanaf 4 maart de abonnementen van Vodafone worden aangepast: Als ik nu een pre-order zou doen, kan ik dan gewoon het huidige abonnement nemen, ook al komt de telefoon later? Volgens mij teken je in dit geval bij levering aan de deur het contract toch?
Als je nu bestelt dan krijg je gewoon het abonnement wat je nu bestelt, ze kunnen dat niet zomaar veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Als die geruchten kloppen, dan is het inderdaad verstandig om voor 4maart te regelen met vodafone. ("Toestel lease"/"afbetaling") :(

[ Voor 11% gewijzigd door shameblaster op 19-02-2013 23:04 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Ooeeiiff, mega mooi toestel. in alle opzichten veel mooier dan mijn huidige HOX, geen lelijke bobbel meer en een heel uniek design.

zijn die prijzen op PDAshop door Vodafone, KPN, T-Mobile enzovoort zelf vastgesteld of zijn dit gewoon op safe gespeelde prijzen van PDAshop? Om bijvoorbeeld domme mensen nu al te laten pre-orderen en er later achter komen dat ze flink genaaid zijn 8)7 ?

[ Voor 3% gewijzigd door rjpurk op 20-02-2013 00:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rjpurk schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:24:
prijzen op PDAshop door Vodafone, KPN, T-Mobile enzovoort zelf vastgesteld of zijn dit gewoon op safe gespeelde prijzen van PDAshop? Om bijvoorbeeld domme mensen nu al te laten pre-orderen en er later achter komen dat ze flink genaaid zijn 8)7 ?
Dat laatste :)

Ik kijk het even aan tot volgende week, als het 28feb nog niet is gezakt ga ik er toch maar "intrappen".
Ik wil niet het risico lopen om 1maart (of 4maart) aan dat nieuwe geneuzel vast te moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Donstil schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 00:29:
[...]

Dat laatste :)

Ik kijk het even aan tot volgende week, als het 28feb nog niet is gezakt ga ik er toch maar "intrappen".
Ik wil niet het risico lopen om 1maart (of 4maart) aan dat nieuwe geneuzel vast te moeten zitten.
Haha, dat dacht ik al. zijn mensen genoeg die er intrappen, dus best wel een slimme tactiek van ze ;)

Misschien met heel veel geluk dat er weer zo'n mega actie komt, zoals ik die ook bij mijn HOX had, anders kan ik altijd net zoals jij zegt een week voor de release nog m'n contract verlengen. Tijd zat wat dat betreft.

Jammer dat ze de release datum niet officieel hebben aangekondigd, maar dit zullen ze vast wel tijdens of net na het WMC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik kan pas ergens eind april begin junin verlengen aangezien mijn abonnement bij Vodafone in september afloopt. gelukkig heb ik nopg een Friends & Family code die onbeperkt houdbaar zijn volgens webcare. met een beetje geluk is er tegen die tijd een leuke actie in de F&F shop om de One tegen een goede prijs te krijgen.

Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik gewoon niet meer 40 euro per maand ga betalen voor aan abonnement met telefoon zoals ik destijds met de sensation heb gedaan. Toen kreeg je nog redelijke datagebruik en minuten, nu krijg ik voor hetzelfde geld een kwart van alles.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:20:
Ik kan pas ergens eind april begin junin verlengen aangezien mijn abonnement bij Vodafone in september afloopt. gelukkig heb ik nopg een Friends & Family code die onbeperkt houdbaar zijn volgens webcare. met een beetje geluk is er tegen die tijd een leuke actie in de F&F shop om de One tegen een goede prijs te krijgen.

Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik gewoon niet meer 40 euro per maand ga betalen voor aan abonnement met telefoon zoals ik destijds met de sensation heb gedaan. Toen kreeg je nog redelijke datagebruik en minuten, nu krijg ik voor hetzelfde geld een kwart van alles.
Minuten krijg je tegenwoordig dan idd niet meer meer maar de rest is er toch wel op vooruit gegaan?
Ik betaal nu 42,50 voor 90min/onbeperkt SMS en 10gb Data. Dat blijft zo maar wordt 4gb data.

Dat vind je bij de rest toch niet, een bundeltje van 1000mb lijkt dan al de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Ok als ik idd met F&F kijk kan ik sim only voor 16 euro 4gb 75 minuten en onbeperkt sms krijgen.
Maar dan zit ik nog zonder telefoon.
Als ik naar jouw bundel kijk zit je alweer boven de 40 euro en dat wil ik juist niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De oplossing is dan simpel he. Koop de telefoon los en neem een interessante sim only. Of neem een abonnement voor 1 jaar. Beide zijn door de bank genomen nog altijd goedkoper dan een 2-jaarabonnement.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://c2499022.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/wp-content/uploads/2013/02/HTC-One-Clove-UK.jpeg
510 pond = 590 euro...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05 17:27
Dat had ik gister ook in het One topic gepost (Voordat dit topic er nog was ;) ). Dit maakt voor mij de One een stuk aantrekkelijker, meer dan 600 euro zou ik toch echt niet uit willen geven. Even wachten wat de prijs in NL gaat doen als de verkoop start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
My bad, wist ik niet... 660,00 bij Expansys: http://www.expansys.nl/htc-one-white-246660/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jorgen schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:29:
De oplossing is dan simpel he. Koop de telefoon los en neem een interessante sim only. Of neem een abonnement voor 1 jaar. Beide zijn door de bank genomen nog altijd goedkoper dan een 2-jaarabonnement.
Sim-Only is al een tijdje niet echt goedkoop meer tenzij je voor een 2e rangs provider of weinig data zou willen gaan.

Zie hieronder.
Rubman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:25:
Ok als ik idd met F&F kijk kan ik sim only voor 16 euro 4gb 75 minuten en onbeperkt sms krijgen.
Maar dan zit ik nog zonder telefoon.
Als ik naar jouw bundel kijk zit je alweer boven de 40 euro en dat wil ik juist niet meer.
Kijk we houden onszelf voor de gek natuurlijk, in beide gevallen betaal je het toestel gewoon zelf.

Jouw aanbieding met iets minder minuten €16x24 +€700 = €1084
Mijn aanbieding normaal abbo, € 23x12 + €42,50x12 + €240 = € 1034.

Alle 2 onbeperkt Sms en 4gb data. De ene 75minuten de andere 90.

Alleen als je dus wacht op een prijsdaling wordt het goedkoper maar dan zit je niet met "het nieuwste toestel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Studentmobiel.nl heeft al prijzen op site staan:

Beschikbare versies:

Beautiful Black € 673,-
Stunning Silver € 673,-
T Black € 605,-
T White € 605,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Laatst online: 15-05 23:02
Ryan_ schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:18:
Studentmobiel.nl heeft al prijzen op site staan:

Beschikbare versies:

Beautiful Black € 673,-
Stunning Silver € 673,-
T Black € 605,-
T White € 605,-
En wat is precies het verschil tussen die uitvoeringen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 20:07
De T versies zijn waarschijnlijk de T-Mobile uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 15:57
Donstil schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:15:
[...]

Sim-Only is al een tijdje niet echt goedkoop meer tenzij je voor een 2e rangs provider of weinig data zou willen gaan.

Zie hieronder.

[...]

Kijk we houden onszelf voor de gek natuurlijk, in beide gevallen betaal je het toestel gewoon zelf.

Jouw aanbieding met iets minder minuten €16x24 +€700 = €1084
Mijn aanbieding normaal abbo, € 23x12 + €42,50x12 + €240 = € 1034.

Alle 2 onbeperkt Sms en 4gb data. De ene 75minuten de andere 90.

Alleen als je dus wacht op een prijsdaling wordt het goedkoper maar dan zit je niet met "het nieuwste toestel"
Met het grote verschil dat F&F op 16 euro blijft en die andere 42 euro per maand. Dat verschil loopt op met 26 euro/maand vanaf maand 25. Ook is bv. de Xperia Z al voor 539 te halen bij Belcompany i.p.v. de introductieprijs van 629. Eenzelfde daling voor de One maakt het toestel circa 600 euro i.p.v. 700 en kom je al 50 euro onder je berekening.

Ook is het maar afwachten wat de abo's over twee jaar gaan doen, vooralsnog zie ik het niet goedkoper worden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Klopt ik ben ook niet uitgegaan van een toestelprijs van €700 maar toch iets lager aangezien ik waarschijnlijk ook wat later zal instappen (eerder richting september dan april).
Haal even 100 euro van de prijs van sim only af en dan ben je alweer makkelijk goedkoper uit dan jouw berekening.

Daarbij komt er waarschijnlijk ook wel een F&F actie in combinatie met het toestel zoals nu ook gebeurt bij de One X en dan kan het nog weer meer schelen omdat je dan zomaar 25% korting kan krijgen op de telefoon.

Geheel daarbuiten is er het feit dat ik voor mijn gevoel liever in 1 keer een groot bedrag uitgeef en maandelijks lager zit dan maandelijks op 40 euro ook al komt dit aan het einde op hetzelfde neer. Ik kan het dan voor mijzelf meer verantwoorden en zal uiteindelijk ook zuiniger met spullen omgaan om ze later voor een betere prijs te kunnen verkopen, als dat ik het zou doen in een afbetalignsvorm.

[ Voor 28% gewijzigd door Rubman op 20-02-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 13:52
Ik wil eigenlijk een jaar een vodafone abonnement verlengen met weinig belminuten en in ieder geval 500BM.

Ik reken altijd met de nieuwprijs van het toestel eraf.
Deze betaal je namelijk hoe dan ook eigenlijk altijd.

Bij Coolblue zie ik dan een 90min/500MB abonnement.
Met een toestelprijs van 699 komt je dan uit op een abonnementsprijs van 11,73 per maand.
((Totaalbedrag 839.72 - Toestel 699) / 12)

Of zou het slim zijn met de aankomende red abonnementen om voor 2 jaar te gaan?
Kom ik uit om 15,31 per maand voor het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Senor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:23:
[...]

Met het grote verschil dat F&F op 16 euro blijft en die andere 42 euro per maand. Dat verschil loopt op met 26 euro/maand vanaf maand 25. Ook is bv. de Xperia Z al voor 539 te halen bij Belcompany i.p.v. de introductieprijs van 629. Eenzelfde daling voor de One maakt het toestel circa 600 euro i.p.v. 700 en kom je al 50 euro onder je berekening.

Ook is het maar afwachten wat de abo's over twee jaar gaan doen, vooralsnog zie ik het niet goedkoper worden.
Wat ik uitgerekend heb is voor 2 jaar. Daarna nemen de meesten toch weer een andere GSM.
Of je dan verlengd of weer een nieuwe koopt maakt weinig uit. Kosten gaan dan opnieuw lopen.

Wordt dus pas goedkoper als je langer dan 2 jaar met een mobiel doet, of als je langer wacht bij aanschaf ivm prijsdalingen.

Maar goed 100,- prijsdaling over 24maanden is natuurlijk ook te verwaarlozen.

Voor wie is F&F eigenlijk beschikbaar? Ik kan me voorstellen dat de vergelijking helemaal niet relevant is als het niet voor iedereen beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Donstil schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:57:
[...]

Wat ik uitgerekend heb is voor 2 jaar. Daarna nemen de meesten toch weer een andere GSM.
Of je dan verlengd of weer een nieuwe koopt maakt weinig uit. Kosten gaan dan opnieuw lopen.

Wordt dus pas goedkoper als je langer dan 2 jaar met een mobiel doet, of als je langer wacht bij aanschaf ivm prijsdalingen.

Voor wie is F&F eigenlijk beschikbaar? Ik kan me voorstellen dat de vergelijking helemaal niet relevant is als het niet voor iedereen beschikbaar is.
F&F is beschikbaar voor mensen die een F&F code krijgen van medewerkers of familie van Vodafone (kort gezegd) ook als je als bedrijf gebruik maakt van VF kan je F&F codes verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:17:
[...]

F&F is beschikbaar voor mensen die een F&F code krijgen van medewerkers of familie van Vodafone (kort gezegd) ook als je als bedrijf gebruik maakt van VF kan je F&F codes verkrijgen.
Ooh op die manier, niet echt relevant voor een normale vergelijking dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Ik heb ook nooit gezegd dat het een normale vergelijking is, het is wel een vergelijking die voor mijn situatie geld. Hierin moet ik dus de voor mij goedkoopste of goedkoopst lijkende oplossing zien te vinden.
Ik heb echter nog geen informatie kunnen vinden wanneer VF de One überhaupt gaat leveren, laat staan wanneer ze hem in F&F gooien. (Waarbij vrij snel in de F&F vrij logisch lijkt aangezien je dit toch opzet al extraatje en een nieuwe tel iets eerder/goedkoper krijgen in mijn ogen een extraatje is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:57:
Ik heb ook nooit gezegd dat het een normale vergelijking is,
Ooh nee maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Maar mensen die het lezen weten nu dus hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Bij Vodafone is volgens webcare nog helemaal niks beend over het pre-orderen van de HTC one, kreeg destijds met de sensation ook al zeer weinig info over de beschikbaarheid van de telefoon.
Ik neem aan dat je als provider toch juist op de hoogte moet zijn van nieuwe telefoons en wanneer deze beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-05 13:15
Is dit die M7 waarover werd gepraat of is de M7 nog een later model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:26:
Bij Vodafone is volgens webcare nog helemaal niks beend over het pre-orderen van de HTC one, kreeg destijds met de sensation ook al zeer weinig info over de beschikbaarheid van de telefoon.
Ik neem aan dat je als provider toch juist op de hoogte moet zijn van nieuwe telefoons en wanneer deze beschikbaar zijn.
Ik wilde hiervoor eigenlijk voor de Z gaan, het duurde bij Vodafone toen ook erg lang voor dat het toestel in de computer kwam te staan. Eigenlijk is dit pas een weekje echt zo (en hij komt volgende week al uit).

Dit zegt uiteraard niets over de One maar het kan dus nog wel even duren.
Ferio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:30:
Is dit die M7 waarover werd gepraat of is de M7 nog een later model?
Dit is de "m7" idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Komt dus voor de release van galaxy S4... blij dat ik geen One X plus vorig jaar heb gekocht.. :D

Dit wordt wellicht mijn nieuwe telefoon, nog even afwachten op de reviews.

Ben benieuwd wat voor aanbiedingen erkomen :)

Tele2 = 24x44 euro a 1056, dan krijg je 2.5gb en 300 bel/sms.

[ Voor 13% gewijzigd door Ferio op 20-02-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Donstil schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:57:
[...]

Klopt. Maar als je het abo los gaat zien van het toestel, dan heb je sowieso lagere maandlasten. Meer dan eens komen losse toestellen bij dagaanbieders in de aanbieding. Met een goede SIM-Only kan je daarop beter inspringen zonder het zonde te vinden van je hoge maandlast om je bestaande toestel dan al te vervangen. Of als je abo afloopt en je nog 1-2 maanden wilt wachten tot het nieuwe toestel op de markt is. Sommigen zijn al een paar maanden 'vrij' omdat ze bv. op de One wachten. Op zo'n moment gaan die hoge lasten echt tellen in de vergelijking.

F&F is op zich vrij makkelijk aan te komen, dus die zou ik zeker meenemen in je berekeningen. Ik ben er vandaag achtergekomen dat ons bedrijf daaraan mee doet :*) (en ook met Dell en Microsoft Office).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 21:54
912 euro totaal, 400 bel minuten en 1gb internet? is dit een goede deal die ik gevonden heb?

edit: over 2jr totale abbo kosten 912 euro :)

[ Voor 21% gewijzigd door nii3k op 20-02-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sorry, mijn kristallen bol ligt in de lader. Hoe/wat/waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
Senor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:55:
Sorry, mijn kristallen bol ligt in de lader. Hoe/wat/waar?
Bij t-mobile, maar dan heb je wel een T model? T Black of T White? Maakt dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Welk abonnement?
Welke looptijd?
Eventueel extra dingen/afgesloten meuk?
Welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
niek87 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:52:
912 euro totaal, 400 bel minuten en 1gb internet? is dit een goede deal die ik gevonden heb?

edit: over 2jr totale abbo kosten 912 euro :)
Waarom zou je nu al een contract afsluiten? Het toestel is nog niet verkrijgbaar en de officiële adviesprijzen heeft HTC nog niet bekend gemaakt, de prijzen die dus nu worden gegeven zijn gewoon hoog ingeschatte prijzen die de shops zelf bepalen.

Als je dus nu al een contract gaat afsluiten, dan weet ik zeker dat je daar spijt van gaat krijgen. De abonnementen worden namelijk veel goedkoper wanneer er een officiële adviesprijs is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
rjpurk schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:14:
[...]

Waarom zou je nu al een contract afsluiten? Het toestel is nog niet verkrijgbaar en de officiële adviesprijzen heeft HTC nog niet bekend gemaakt, de prijzen die dus nu worden gegeven zijn gewoon hoog ingeschatte prijzen die de shops zelf bepalen.

Als je dus nu al een contract gaat afsluiten, dan weet ik zeker dat je daar spijt van gaat krijgen. De abonnementen worden namelijk veel goedkoper wanneer er een officiële adviesprijs is
Ben benieuwd of ie tegen de galaxy S4 op kan... :) als onderstaand echt de specs zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.themobilerevolution.be/wp-content/uploads/2013/01/Time-for-a-nice-Samsung-Galaxy-S4-concept-1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Ferio op 20-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
rjpurk schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:14:
[...]

hmm ik zag hier prijzen van boven de 1000 euro langskomen, en dan mindere besteding qua abbonoment..

maar maakt die T versie nu nog uit? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Ik ben het roerend eens met rjpurk.

De prijzen die je nu ziet bij onder andere PDA shop en gsmwijzer enzo liggen veels te hoog.
Ze zijn er altijd als eerste bij om zo te kunnen zeggen dat ze hem al leveren, maar je betaalt ook de eerst geschatte prijs die altijd hoger ligt dan de daadwerkelijke retail prijs.
Dit merk je dan ook bij je abbo kosten waarbij je opeens meer moet bijbetalen voor de tel terwijl als je een maandje wacht dit opeens niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
niek87 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:17:
[...]

hmm ik zag hier prijzen van boven de 1000 euro langskomen, en dan mindere besteding qua abbonoment..

maar maakt die T versie nu nog uit? iemand een idee?
ligt eraan of je ook van plan bent om hem te gaan rooten, de branded HTC's kun je niet gemakkelijk via htcdev unlocken.

Voor de rest staat er waarschijnlijk in plaats van HTC, T-Mobile of zoals je vaak ziet dat het achterop de telefoon in het groot staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500856

Mooi ding, vooral het homescreen is mooi. Vraag is wel of we in Nederland hier veel gebruik van kunnen maken, verwacht niet dat we straks op het homescreen Nederlands nieuws zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
rjpurk schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:37:
[...]

ligt eraan of je ook van plan bent om hem te gaan rooten, de branded HTC's kun je niet gemakkelijk via htcdev unlocken.

Voor de rest staat er waarschijnlijk in plaats van HTC, T-Mobile of zoals je vaak ziet dat het achterop de telefoon in het groot staat.
oke, vind het namelijk nog steeds een leuke aanbieding. 2 jarig abbo, 38 euro per maand, 400 bel minuten + 1gb en telefoon er gratis bij O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

Ach gratis is dan ook een sterk begrip, reken maar dat je die telefoon gewoon afbetaald alleen dan in je abonnement ipv los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ferio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:16:
[...]

Ben benieuwd of ie tegen de galaxy S4 op kan... :) als onderstaand echt de specs zijn.

[afbeelding]

Die ziet er wel nice uit, jammer dat er concept staat in de tekst van de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Ferio schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:16:
[...]

[afbeelding]
vind het maar een beetje raar dat je nu iets, wat nog niet officieel door Samsung zelf is toegezegd, gaat vergelijken met de HTC One.

Trouwens ook offtopic dit, zou je toch in het andere topic moeten bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand ervaring met pre-order bij GSMWijzer? Ik weet dat CoolBlue en Belsimpel vaak wel op release leveren (soms ervoor) maar is dat bij GsmWijzer ook zo? De prijs is namelijk wel netjes icm een vodafone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
http://www.expansys.nl/htc-one-white-246660/

Expansys.nl geeft op dit moment een prijs aan van € 629,- voor de 32Gb uitvoering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:14:
http://www.expansys.nl/htc-one-white-246660/

Expansys.nl geeft op dit moment een prijs aan van € 629,- voor de 32Gb uitvoering....
12 uur geleden nog €660,00 zoals ik aangaf. Ik wacht nog wel 'n weekje dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Hmm dit wordt op zeker mijn nieuwe tel! Wacht ook nog wel even op prijsdaling de komende 3 weken!

DaveD

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-05 08:26
CLB schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:15:
[...]

Je hebt net een xperia z, wat moet je met al die smartphones?

Ontopic: jammer van die ingebakken return en homeknop. Ik ben nogal gehecht aan de onscreen menuknoppen van android, wat ze hier hebben gedaan vind ik zonde van de ruimte. Dan had de telefoon korter kunnen zijn of een groter scherm kunnen hebben. (Of zie ik t dan helemaal verkeerd?

Daarbij is die adviesprijs echt onwerkelijk gewoon. Hoeveel gaat de s4 dan kosten!?

[ Voor 28% gewijzigd door nubcaek op 21-02-2013 08:32 ]

• Señor Sjon
IMO zijn HTC's nooit echt goedkoop geweest.

Ik heb juist een hekel aan het onscreen tonen van menuknoppen. Geef mij maar het volle scherm. Wel jammer dat ze niet de back/home/menu indeling gebruiken door bv. de HTC knop als home te gebruiken. Daarmee is het toch weer net anders dan je gewend bent.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:04

BPP

nubcaek schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:29:
[...]

Je hebt net een xperia z, wat moet je met al die smartphones?

Ontopic: jammer van die ingebakken return en homeknop. Ik ben nogal gehecht aan de onscreen menuknoppen van android, wat ze hier hebben gedaan vind ik zonde van de ruimte. Dan had de telefoon korter kunnen zijn of een groter scherm kunnen hebben. (Of zie ik t dan helemaal verkeerd?

Daarbij is die adviesprijs echt onwerkelijk gewoon. Hoeveel gaat de s4 dan kosten!?
Waarom wordt er nog steeds gezeurd over de adviesprijs van 699 terwijl er twee berichten boven jou al een (betrouwbare) webshop word genoemd die hem levert voor 70 euro minder. Dit terwijl hij nog geeneens uit is, dus de prijs zal zeker nog wel (iets) dalen.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 14:30

Metian

Snert is vies

CLB schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:15:
[...]

Zal me niks verbazen al we volgende week tegen de 600 - 620 euro aantikken. Ik wacht hier ook nog wel even voor ik een pre-order de deur uit gooi.

Overigens wel grappig dat bij 4launch een levertijd heeft van 1 tot 5 werkdagen. Voorraad: 2 stuks onderweg vanuit onze leverancier vraag me af of dit wel klopt 8)7

Rupsen, Rapsen.

• Bullet NL
Ben vandaag even bij een lokale Vodafone store geweest, daar wisten ze me inderdaad te bevestigen dat de abonnementen per 4-3-2013 gaan veranderen..

Overigens was er (ik zou bijna zeggen, van zelfsprekend) nog niets bekend over de nieuwe HTC One.....

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Afwachten wat vodafone gaat doen ja, als de geruchten/bedragen kloppen ga ik wel naar Ben toe.
Dat onbeperkt sms-en en bellen heeft voor mij geen meerwaarde (in de euro's die vodafone vraagt).
Maargoed eerst maar even afwachten.
Mocht het allemaal mee vallen, dan wil ik verlengen bij vodafone (mag dit 7maart) en dan kijken wat de htc one moet kosten met bij betaling.

Cons:::BB4E

• Óglaigh
  • Laatst online: 12-05 17:12
Op dit moment kun je de HTC One pre-orderen bij amazon.uk voor €600, en dan krijg je er ook nog gratis de HTC Wireless Media Link bij. Mijn vraag is of ik die One hier ook gewoon in Nederland kan gebruiken, hoe het zit met de garantie en of ik hem dan gewoon naar Nederland kan laten versturen (zonder het betalen van extra belastingen).
Link: http://www.amazon.co.uk/g...inkCode=as2&tag=htso0c-21

[ Voor 18% gewijzigd door Óglaigh op 21-02-2013 19:26 ]

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:31:
Ben vandaag even bij een lokale Vodafone store geweest, daar wisten ze me inderdaad te bevestigen dat de abonnementen per 4-3-2013 gaan veranderen..

Overigens was er (ik zou bijna zeggen, van zelfsprekend) nog niets bekend over de nieuwe HTC One.....
Wisten ze toevallig of die nieuwe "Red" abonnementen erbij kwamen of dat alles op de schop gaat?

Waarschijnlijk verleng ik 28feb alsnog, durf dat nieuwe niet aan eigenlijk :)

• Bullet NL
Donstil schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:14:
[...]

Wisten ze toevallig of die nieuwe "Red" abonnementen erbij kwamen of dat alles op de schop gaat?

Waarschijnlijk verleng ik 28feb alsnog, durf dat nieuwe niet aan eigenlijk :)
De oude abonnementen gaan verdwijnen, de nieuwe "Red" abonnementen komen er voor terug.
Ze gaan net als bij de KPN met toestel categorieën werken, geen lease maar kopen op afbetaling. Sommige toestellen zullen gratis zijn, voor andere moet je 10 a 15 euro in de maand bij betalen.
Het lijkt er dus sterk op dat Vodafone stopt met toestel sponsoring, c.q. dit aan banden gaat legen.

Ik zit ook te twijfelen wat ik ga doen, afwachten of nu al verlengen....

Komt bij dat het toestel los ook steeds goedkoper zal worden, misschien is een sim-only ook wel een goede oplossing....

Ben er dus nog beslist niet uit wat ik ga doen, feit is wel, ben ook bij de KPN/HI geweest, deze zijn in verhouding verschrikkelijk duur geworden. Ik verwacht een beetje dat de One in de zelfde prijsklasse zal vallen als de Note2 dat nu doet. Wanneer ik bij HI/KPN een abonnement aan ga betaal ik na 9 maand 60 euro voor het gene waar ik nu 35 euro voor betaal, en dan is de Note2 (in het demo geval) ook nog niet eens van mij.

Ik weet dus niet wat KPN aan het doen is met haar tarieven, maar ze zijn verschrikkelijk duur geworden.

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 21-02-2013 20:25 ]

CanonBoy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:20:
Op dit moment kun je de HTC One pre-orderen bij amazon.uk voor €600, en dan krijg je er ook nog gratis de HTC Wireless Media Link bij. Mijn vraag is of ik die One hier ook gewoon in Nederland kan gebruiken, hoe het zit met de garantie en of ik hem dan gewoon naar Nederland kan laten versturen (zonder het betalen van extra belastingen).
That's kinda interesting :) Je zou even moeten kijken welk model het is :)
Van de Xperia Z / ZL zijn er verschillende modellen voor verschillende markten.
Zal bij de One niet anders zijn en het zou zonde zijn om bijvoorbeeld geen LTE te hebben :)

Garantie is HTC UK zou ik zeggen, denk niet dat Nederland er iets mee gaat doen, that's the risk...
Versturen naar Nederland kan zonder extra belastingen, UK = Europa = vrij verkeer van goederen :)

Voor €600,00 bestel ik 'm bijna blind, maar ik wil eigenlijk een 64GB model...

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:22:
[...]

De oude abonnementen gaan verdwijnen, de nieuwe "Red" abonnementen komen er voor terug.
Ze gaan net als bij de KPN met toestel categorieën werken, geen lease maar kopen op afbetaling.
Oei daar was ik al een beetje bang voor, ik ga maar snel verlengen bij CoolBlue dan.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hoeveel kost het bezorgen van amazon uk naar nl?

• Señor Sjon
Enig idee wat dit voor de F&F abo's gaat betekenen?

Meestal is Amazon gratis bezorgen boven de 20 pond, staat erbij met Super Saver Delivery.

• Donstil
  • Niet online
Ik neem aan dat alles wat je koopt in de EU ook garantie heeft in de EU. Dat is bij bijna alle fabrikanten zo.
Staat dit niet gewoon in de garantie voorwaarden op de HTC Uk site?

• alwaysleft
Senor Sjon schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:20:
Enig idee wat dit voor de F&F abo's gaat betekenen?

Meestal is Amazon gratis bezorgen boven de 20 pond, staat erbij met Super Saver Delivery.
Idd, dus voor 600 euro heb je de htc one 32 gb. best netjes als je bedenkt dat de iPhone 5 775 euro kost :)

• Óglaigh
Ik neem even contact op met HTC betreffende de garantie afhandeling als je een product in het buitenland koopt.

Volgens mij is de bezorging gratis als je boven de 25 pond besteld, en hem laat afleveren binnen de Europese Unie.
Edit: ja, de bezorging is ook nog eens gratis, zie: http://www.amazon.co.uk/g...68_top_fre?nodeId=1204872

[ Voor 23% gewijzigd door Óglaigh op 21-02-2013 21:37 ]

• Donstil
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:22:
[...]

Idd, dus voor 600 euro heb je de htc one 32 gb. best netjes als je bedenkt dat de iPhone 5 775 euro kost :)
Een iPhone 5 32gb kost op Amazon €636,- geen appels met peren vergelijken he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
Donstil schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:32:
[...]

Een iPhone 5 32gb kost op Amazon €636,- geen appels met peren vergelijken he.
Tja, maar als je dan kijkt naar wat je voor een iPhone 5 betaalde toen hij net in de winkel was, kom je toch al aardig meer in de buurt van die 775 euro dan dat je bij de 636 in de buurt komt

Ontopic: Zouden die nieuwe "Red" abonnementen van Vodafone zoveel nadeliger worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rjpurk schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 06:07:
[...]

Tja, maar als je dan kijkt naar wat je voor een iPhone 5 betaalde toen hij net in de winkel was, kom je toch al aardig meer in de buurt van die 775 euro dan dat je bij de 636 in de buurt komt

Ontopic: Zouden die nieuwe "Red" abonnementen van Vodafone zoveel nadeliger worden dan?
Ik weet niet of dat toen op Amazon ook zo was.

Wat er nu is uitgelekt over Vodafone Red ziet er behoorlijk slecht uit ja. Ik ga het persoonlijk in ieder geval niet afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
De prijs op Amazon trekt me bijna over de streep! Als je media link zou verkopen kost het toestel je ongeveer 560 tot 580 euro. Ik had voor mezelf een budget gezet van 550 voor een nieuwe telefoon (Met de kans 'm vrij vlot weer te verkopen, ik ben nog zo'n Desire Z toetsenbord fanaat..) Voor 560 zou ik 'm wel halen, maar dat hangt dus af voor hoeveel je zo'n media link kwijt kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
omgwtfbbq schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:15:
De prijs op Amazon trekt me bijna over de streep! Als je media link zou verkopen kost het toestel je ongeveer 560 tot 580 euro. Ik had voor mezelf een budget gezet van 550 voor een nieuwe telefoon (Met de kans 'm vrij vlot weer te verkopen, ik ben nog zo'n Desire Z toetsenbord fanaat..) Voor 560 zou ik 'm wel halen, maar dat hangt dus af voor hoeveel je zo'n media link kwijt kan..
Zou ik als ik jou was wel even navragen of je de HD versie van de media link krijgt of de oude. De oude is namelijk geen drol waard, maar voor de HD versie kan je mss nog wel 60 euro voor vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 16:28

westergas

rikkie_pc

CanonBoy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:31:
Ik neem even contact op met HTC betreffende de garantie afhandeling als je een product in het buitenland koopt.

Volgens mij is de bezorging gratis als je boven de 25 pond besteld, en hem laat afleveren binnen de Europese Unie.
Edit: ja, de bezorging is ook nog eens gratis, zie: http://www.amazon.co.uk/g...68_top_fre?nodeId=1204872
Ik bestelde laatst bij Amazon en dat word gewoon geleverd uit een Nederlandsch magazijn (plaats is me even ontschoten). Was ook bij gratis verzending next day delivery i.t.t. hetgeen word aangegeven.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Nu online

Rubman

rjpurk schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:35:
[...]

Zou ik als ik jou was wel even navragen of je de HD versie van de media link krijgt of de oude. De oude is namelijk geen drol waard, maar voor de HD versie kan je mss nog wel 60 euro voor vangen.
Als je klikt op de link die verwijst naar de media link zegt hij wel dat het de HD versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Hier het antwoord van HTC op mijn vraag of het iets uit maakt als je de telefoon uit de UK haalt, geen probleem dus:
Als u een toestel koopt wat niet voor de nederlandse markt is gemaakt bestaat de kans dat er geen nederlandse taal op het toestel staat. U zou hiervoor eventueel kunnen kijken in de playstore voor een app die dit zo kunnen verzorgen.
De garantie van een UK toestel geld ook in NL alleen als er onderdelen vervangen zouden moeten worden kan het gebeuren dat de repair tijd iets langer is als deze onderdelen bestel moeten worden uit de uk.
Verder heeft u op een UK toestel ook 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Hmm linkje van amazone is wel erg aantrekkelijk, incl media link (aangezien garantie ook nog via NL gaat en misschien zelfs vanuit NL word verzonden) om niet te wachten (6 maand i.v.m. met prijs daling) (ik heb geen idee hoe snel ze in prijs zakken)

[ Voor 11% gewijzigd door RobbyTown op 22-02-2013 18:10 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amazon is tof ja!

Waar ik wel net aan dacht is het feit dat je updates eerder of later kan krijgen met een UK-toestel...
Hmmz lastig! Ik krijg ook de Media link niet gratis, zoals beschreven staat, wordt bij elkaar opgeteld...?

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 22-02-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Waar zie je die medialink staan dan?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-05 13:52
DaveD1109 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:27:
[...]

onder het kopje Special Offers and Product Promotions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

DaveD1109 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:27:
[...]

Screenshotje, zie gele vlak

[ Voor 7% gewijzigd door RobbyTown op 22-02-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Die adviesprijs van 700 euro kan meteen de prullenbak in.

Three bied em aan voor 480 pond. Omgerekend zo'n 555 euro

http://www.three.co.uk/Discover/New_HTC_Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Anoniem: 264553 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:26:

waar is die 10 of 15 pond voor?

www.clove.co.uk/htc-one jammer van de prijs dat die ex btw is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik geloof dat dat voor het beltegoed/simkaart is. Pre-paid als het ware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
Als the one 15 maart uit moet komen, wanneer zal tweakers hem dan in bezit krijgen om hem uitgebreid te testen? Hoop snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423225

Anoniem: 264553 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:26:

Denk er wel aan dat mobiele apparaten gekocht bij Engelse providers niet unlocked kunnen zijn. Als dit het geval is moet je soms 12 maanden wachten voordat je kan unlocken bij de provider. Dit stond op de site van Three:

''Phones, Dongles or Mi-Fi devices which can be used to access Three Services are locked to our network''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoogstwaarschijnlijk haal ik em toch niet in engeland. Maar ik hoop dat deze prijzen van onder de 600euro een goede indicatie zijn voor de uiteindelijke retailprijs. 700 is echt teveel. Wat voor een telefoon dat ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Heb hem gepreorderd bij Expansys.nl. 630 euro is te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jvang schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:18:
Als the one 15 maart uit moet komen, wanneer zal tweakers
hem dan in bezit krijgen om hem uitgebreid te testen? Hoop snel!
Sneller dan je denkt, alleen is er nog even weinig tijd ivm de MWC 2013 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Weet iemand of de 64GB versie ook verkrijgbaar is/wordt in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In eerste instantie zal het wel niet... Gebeurd vaker met zulke toestellen... maybe later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Helaas zit er geen media link meer bij. Was straks ook nog 3 in stock. Misschien moest men er vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Euhm, als ik de link aanklik nog wel hoor, vandeMeulenhof :)

EDIT: Hoewel als ik een Media Link en HTC One in m'n mandje doe, en dan naar checkout ga ik wel de volle mep moet betalen, terwijl in de terms and conditions staat dat het zo zou moeten lukken..

EDIT2: En natuurlijk staat er ook in de terms and conditions dat de promotion alleen werkt als de Media Link van een warehouse van Amazon zelf afkomstig moet zijn, Wat er nu nog over is komt van 3rd party sellers, dus daarom werkt de promotion niet meer.. In other words, je had gelijk vandeMeulenhof ;)

[ Voor 99% gewijzigd door omgwtfbbq op 23-02-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
alwaysleft schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 22:21:
Heb hem gepreorderd bij Expansys.nl. 630 euro is te doen
Alleen ik heb niet heel veel vertrouwen in Expansys. Die Shopreviews zijn niet al te positief.

Pagina: 1 2 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.